Magdalena Szymańska – Dyrygentka łódzkiego składu Chóru od 2012 r. do 08.2024 r. oraz dyrektorka artystyczna. Absolwentka Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi oraz Uniwersytetu Łódzkiego na Wydziale Nauk o Wychowaniu w zakresie edukacji artystycznej. Ukończyła podyplomowe studia logopedyczne na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Jest również stypendystką i absolwentką Conservatorio di Musica San Pietro a Majella w Neapolu, w klasie kameralnej prof. Antonio Florio (specjalność – muzyka dawna).
Od kilku lat kieruje Chórem Parafii Ewangelicko-Augsburskiej „Concordia” w Zgierzu, Towarzystwem Śpiewaczym im. S. Moniuszki oraz Międzypokoleniowym Chórem 4 Kultur Dialog w Łodzi. Jest także członkiem kameralnego chóru Vivid Singers. Jako chórzystka współpracuje również z Chórem Filharmonii Łódzkiej. Jako solistka specjalizuje się w muzyce dawnej.
Daria Eliza Lipert – Drygentka warszawskiego składu Chóru od 09.2020 do 19.11.2022, absolwentka Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina – specjalizacja: dyrygentura chóralna oraz edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej, prowadzenie różnych zespołów muzycznych.
Wojciech Pławner – Dyrygent warszawskiego składu Chóru od września 2014 do marca 2020 r. Laureat VI miejsca na XIII Międzynarodowym Konkursie Skrzypcowym im. H. Wieniawskiego w Poznaniu w 2006 r. Absolwent Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi w 2012 r. Wielokrotny stypendysta Ministerstwa Kultury, a także laureat Programu Stypendialnego Ministra Kultury „Młoda Polska”. W swoim dorobku fonograficznym ma 2 płyty z muzyką Henryka Wieniawskiego (DUX, Polmusic) – w tym jedną nagraną wspólnie z bratem Piotrem Pławnerem. W 2014 r. ukończył Podyplomowe Studia Chórmistrzowskie w bydgoskiej Akademii Muzycznej im. Feliksa Nowowiejskiego. Absolwent wydziału dyrygentury symfoniczno-operowej na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Marka Pijarowskiego (dyplom w maju 2016 r.) . W 2018 r. objął stanowisko asystenta w klasie dyrygentury chóralnej prof. Bogdana Goli na UMFC w Warszawie.
Lilianna Krych – Dyrygentka Chóru w latach 2010-2014. W 2011 ukończyła dyrygenturę symfoniczno-operową na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie prof. Marka Pijarowskiego. W 2009 roku na tej samej uczelni obroniła pracę magisterską z teorii muzyki. Umiejętności dyrygenckie doskonaliła także u maestro Collina Mettersa, Jonathana Bretta, Jerzego Salwarowskiego oraz Carlo Montanaro podczas kursów mistrzowskich. W roku 2016 debiutowała na Festiwalu „Warszawska Jesień“ prowadząc pierwsze w Polsce sceniczne wykonanie opery Salvatore Sciarrino „Luci mie traditrici“ – spektakl został pokazany podczas New Opera Days Ostrava 2018. Lilianna współpracuje z zespołami specjalizującymi się w wykonawstwie muzyki nowej, takimi jak Spółdzielnia Muzyczna Contemporary Ensemble i Hashtag Ensemble, którego stałą członkinią jest od roku 2017 a także z kompozytorami przy prawykonaniach ich utworów. Dodatkowo zajmuje się przygotowywaniem muzyki w spektaklach teatralnych, w których ważną rolę odgrywa muzyka współczesna (PPA Wrocław, Teatr Polski w Poznaniu). W roku 2018 współpracowała z Teatrem Pieśń z Kozła z Wrocławia dyrygując spektaklami podczas Warszawskich Spotkań Teatralnych, Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego w Sibiu i spektakli w chińskim Szanghaju.
W sezonie 2016-2017 była kierowniczką Zespołu Wokalnego Warszawskiej Opery Kameralnej, obecnie pełni taką rolą w Polskiej Operze Królewskiej.
W latach 2013-2018 współpracowała z Operą Narodową jako dyrygent-asystent m.in. Gabriela Chmury, Stefana Soltesza, Judith Yan, Carlo Montanaro, Łukasza Borowicza, Marcina Nałęcza-Niesiołowskiego, Andrieya Yurkevicha. Artystka była współtwórczynią niezależnego wystawienia opery „Gwałt na Lukrecji“ B. Brittena (2013, Stara Drukarnia PAP w Warszawie, Festiwal Miklosci SZEM 2014, Węgry). Dyrygowała operami m.in. „Orlando Paladino“ Josepha Haydna (współpraca ASP, UMFC i AT w Warszawie, reżyseria Waldemar Raźniak, 2014); „Don Giovanni“ W. A .Mozarta (Scena Młodych WOK, 2014), „Il Barbiere di Siviglia” G. Rossiniego, „Bastien und Bastienne” W .A. Mozarta. W latach 2009-2019 artystycznie i dyrygencko dowodziła Chórem Warszawskiego Towarzystwa Scenicznego, z którym realizowała. projekty krajowe i międzynarodowe, warsztaty, koncerty
i nagrania. Lilianna współpracowała z Polską Orkiestrą Radiową, Filharmonią Dolnośląską, Filharmonią Świętokrzyską, Filharmonią Zielonogórską Cappella Regia Polona, Sinfoniettą Polskiej Opery Królewskiej. Artystka została nominowana do Paszportów Polityki w kategorii muzyka poważna za 2022 rok.
Izabella Goldstein -Dyrygentka Chóru latach 2006-2010 – pod jej kierownictwem chór nagrał płytę: „Piosenki z łódzkiego getta”. Absolwentka dyrygentury chóralnej Wydziału Edukacji Muzycznej Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie oraz Wydziału Wokalno-Aktorskiego Akademii Muzycznej im. Grażyny i Kiejstuta Bacewiczów w Łodzi. Jej druga praca magisterska nosi tytuł „Chazanut – śpiew operowy w żydowskiej muzyce liturgicznej”. W 2010 wyjechała do Wielkiej Brytanii, gdzie w 2018 doktoryzowała się w dziedzinie etnomuzykologii na Uniwersytecie Manchesterskim. Swoją pracę doktorską, która dotyczyła piosenek żydowskiego półświatka w przedwojennej Polsce oraz ich wykonywania w XXI wieku, zatytułowała: “Singing Songs of the Polish-Jewish Underworld: Between Pre-World War Two street music and 21st century performance”. Izabella wykonuje zarówno muzykę żydowską jak i muzykę klasyczną. Artystka śpiewała recitale i koncerty-wykłady m.in. w Wielkiej Brytanii, Polsce, Serbii, Irlandii i USA. Zajmuje się także pracą edukatorską.
Agnieszka Najmałowska – Założycielka chóru i pierwsza dyrygentka.